Dagens intag 21/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 45 kcal
Kaffe - 2 kcal

Lunch:
Kyckling - 43 kcal
Potatissallad - 25 kcal

Mellanmål:
Äpple med kanel - 62 kcal
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Middag:
Kyckling - 62 kcal
Potatisgratäng - ca 149 kcal ?
Gurka - 4 kcal

Totalt:
406 kcal

Ut:
Stallarbete 90 min + 356 kcal
Promenad 50 min + 231 kcal

Allt som allt: -181 kcal

Hamnade på MINUS idag! Yaaay det behövdes verkligen :) Ett bra avslut på veckan kan man säga!
Känner dock att jag fått i mig för mycket potatis. & ost. Tog inte alls mycket potatisgratäng, men ändå känner jag mig svullen :p Men nu är det en NY VECKA som startar imorgon & den kommer bli superbra! Nu har jag haft mina dagar denna veckan då jag slarvat väldigt mycket med maten, men inte denna veckan.. Som sagt, vi har inte tid att faila. Fan kolla vädret, solen har stått högt på himlen & all snö är nästan bortsmält. Nu jäklar fortsätter vi kämpa så vi är smala & fina i sommar ♥  Åååh vad jag längtar.. för jag vet att det kommer vara sååå värt allt slit! STAY STRONG GIRLS!


Kommentarer
Postat av: Jos

WOHO!! BRAA JOBBAT!! :D <33333 Ha en as bra måndag gumman

2010-03-22 @ 06:51:32
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: anna

jag vet, jag spydde massa förut, och får fortfarande känslan att jag vill. men jag SKA inte. det förstör så

så mycket. hellre då att jag drar in på måltider, .



hoppas helgen varit bra :)

2010-03-22 @ 08:10:43
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: dani

kan du inte skriva hur många gram och kilon osv du äter? för 25 kalorier potatissallad är typ 5 gram ^_^

2010-03-28 @ 18:47:35
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0