Dagens intag 22/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Mellanmål 1:
Gurka - 4 kcal
Isbergssallat - 3 kcal
Tomat - 9 kcal
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Lunch:
Kassler - 74 kcal
Minikeso - 14 kcal
Gurka - 2 kcal

Mellanmål 2:

Kaffe med mjölk - 11 kcal

Middag:

Kassler - 74 kcal
Minikeso - 14 kcal
Gurka - 7 kcal

Totalt: 315 kcal

Ut:
Städning 20 min + 79 kcal
Promenad 30 min + 138 kcal

Allt som allt: 98 kcal

Plus dendär jävla kakan.. Men den spydde jag ju upp så det är väl ingen idé att ens tänka på den nu. Förtränger hela den händelsen för det var bara fail rakt igenom.  USCH.
Annars blev det rätt bra :) Jävligt fantasilös bara haha. Samma lunch som middag, fint dääär.

Härmed lovar jag er:
Imorgon blir det inget fail, jag ska ha ett gryyymt in- & uttag.  (Med fail menar jag ingen onyttig mat & inte spy).
Vi gör såhär, om jag failar imorgon, så ska jag äta kebab på onsdag. & det vill jag fan inte göra, så det blir inge fail imorgon ;) hahah motivation när den är som bäst!
PUSS på er finingar! ♥


Kommentarer
Postat av: J

sv: tack sweetie!

ja jag funderar på peace and love mest, mina kompisar har varit där förut så de vill nog åka dit igen. men det vore så himla kul om det var någon/några av er man skriver med som skulle dit så man kunde träffas eller nåt:D



så tråkigt att läsa om att du hade en dålig dag igår och var deppig.. men sen blev jag gladare när jag läste nästa inlägg där du skrev att du kände dig bättre igen i alla fall. och kladdkaka eller inte, jag är ändå imponerad av ditt intag:) och det är bara fortsätta kämpa med att inte spy, tillslut kommer du kunna vara fri från det.

haha älskar det om fail och kebaben haha, verkligen omvänd motivation på nåt sätt eller vad man ska säga!:D ha en bra dag nu sötaste!<3

2010-03-23 @ 11:15:34
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: e

ååh, bra jobbat darling! och NEJ, nu blir det inga mer spyor, vi kan bättre än så! eller hur? hoppas du får en underbar tisdag, utan fail :)

älskar alla dina thinspo-bilder ååh!!



ta hand om dig!! <3

2010-03-23 @ 13:26:11
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: dani

du vet väl att du borde räkna med kak-kalorierna eftersom dem går in i kroppen även om du spyr?

2010-03-29 @ 12:43:43
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0