Dagens intag 25/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:

Apelsin - 55 kcal
Kaffe med mjölk - 7 kcal

Mellanmål:
2 Kiwi - 112 kcal

Middag:

1 Äggvita - 16 kcal
Minikeso - 36 kcal
Gurka - 4 kcal

Fail:

En & en halv våffla - spydde

Totalt: 319 kcal

Ut:

Städning & dammsugning 30 min + 125 kcal
Hopprep 7 min + 92 kcal

Allt som allt: 102 kcal

Jahajaaaa. Våffel- & spydagen idag då.. fint när man sitter där & får i sig våfflan & känner hur ångesten kryper fram. & låt mig säga detta, våfflor är FAN ingen mysig upplevelse att spy upp. Säger bara att det var bakpulver i smeten, enough said... inte för att det är najs att spy annars, men helvete detta var det värsta jag vart med om. STOPP NU.
I övrigt var dagen toppen :)


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Taaaack hjärtat !



låter inte skönt att spy voffla. inget jag vill testa på. haha! :D ta hand om dig!

2010-03-25 @ 23:55:43
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Anonym

bulemi?

2010-03-26 @ 00:10:47
Postat av: Anonym

ååh :( har aldrig spytt upp våfflor. bra att du skrev om det. däremot citrusfrukter, that's a big no no.fan skitobehagligt.



samma sak med... ahlgrens bilar. fy fan vad nasty det känns att sitta här och skriva om spya, men du är väl en av de få som fattar ändå.



nej, nu slutar vi spy, och så äter vi fräsch och härlig mat, och tack vare den så blir vi smala och snygga! kan det bli enklare? (eeh...).

ta hand om dig!! <3<3<3<3

2010-03-26 @ 15:49:03
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: sara

får jag fråga dig hur många gram din minikeso innehåller? är det 200 gram eller mindre? vill snälla ha svar!

2010-03-26 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0