Dagens intag 26/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:
En äggvita - 16 kcal
Minikeso - 36 kcal
Gurka - 4 kcal

Middag:
Hamburgare - 440 kcal - spydde

Övrigt:
Pommes frites, ketchup - 174 kcal - spydde
Lite godis - ??

Totalt: 759 kcal (145 kcal om man inte räknar med skiten jag spydde upp)

Ut:
Stallarbete 20 min + 78 kcal
Promenad 45 min + 205 kcal

Allt som allt:

-138 kcal om man inte räknar med kalorierna jag spydde upp.
476 kcal om man räknar med allt.

Godiset vet jag inte hur mkt det var, men tog typ en näve.
Trots att jag failade & spydde så är 476 kcal inte såå mkt egentligen :S trodde det skulle bli sjukt mycket mer. Men men, inget att göra åt nu. Är man dumdristig så är man.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det stämmer det där med att man blir dum om man inte äter. "Kalorierna jag spydde upp", du spydde kanske upp en del av det du ätit, men det betyder inte att du spytt upp alla kalorier om man nu säger så. Läs mattillåtet, skitbra bok.. det står bl.a att man MAX spyr upp "60 % av kalorierna" om man spyr precis efter man ätit.

2010-03-27 @ 10:21:06
Postat av: Anonym

godis är c.a 10-20 kcal per bit.. :(

2010-03-28 @ 15:39:20
Postat av: Anonym

fin blogg. har du tips på hur man går snabbt ner i vikt.

ska man typ äta mindre i några dagar?ahaha.



berätta om fullkorsnpasta. hur e det? jag tittade på dem idag o undrade om de verkligen var bättre för min mage haha

2010-04-09 @ 01:03:07
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0