Dagens intag 4/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:
Räksallad - 201 kcal
Lingongrova - 105 kcal

Middag:

Soppa - 70 kcal

Kvällsmat:
Äpple med kanel - 62 kcal
Frysta björnbär - 46 kcal

Totalt: 573 kcal

Bra dag! Förutom lunchen.. men jag var SÅ sugen på just räksallad & den stod bara i kylen & ropade på mig, så jag tog lite & ångrade mig efteråt. Men men, sånt som händer.. allt blir inte förstört på det lilla & det slutliga kaloriintaget blev som vanligt :)
Gillar att hålla mig runt 500-600 kcal om dagen. Det är perfekt för mig! Hatar när det är 700 kcal. Det ser så mycket ut, speciellt när man nu är van vid 500-600 kcal.
Såå jag är rätt nöjd med dagen överlag :)


Kommentarer
Postat av: danni

700 är ju bara en tredjedel av vad man ska äta egentligen? =)

2010-03-11 @ 10:05:16
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0