Dagens intag 5/3

Frukost:
Lättyoghurt - 36 kcal
Jordgubbskräm - 68 kcal

Lunch:
Gulaschsoppa- 117 kcal
Minikeso - 72 kcal

Middag:

Bulgur - 189 kcal
Kassler - 106 kcal

Totalt: 588 kcal

Ut:
40 min städning + 167 kcal
10 min abslider + 56 kcal
5 min hoppa hopprep + 70 kcal

Allt som allt: 295 kcal


Gryyyym dag! Riktigt nöjd. & ingen skit åt jag nu på kvällen heller, guld värt när man står emot! :D
Vet inte vad det är, men min motivation är verkligen på topp just nu & jag hoppas att det håller i sig lääänge!
Gick ut till förrådet & letade upp ett gammalt hopprep. Det är fan jättebra träning, dock väldigt jobbigt. Sen så har jag en gammal knäskada som gör att jag inte kan anstränga mig så mycket som jag vill, så nu i början så blir det lite då & då med just hopprepet. Fick väldigt ont i knät av det lilla jag gjorde :/ Men hoppas verkligen att det blir bättre med tiden.
Men jag känner mig riktigt nöjd med den här dagen, fan vad gott det känns :) Goare känsla än när man stoppar i sig sin favoritchoklad, OHYES.


Kommentarer
Postat av: elin

Var nöjd med dig själv ist, även om du mår bra är det sjukligt att sitta och räkna det minsta du äter, och om nu du vill ha ett liv så behöver du ju inte uppmuntra unga tjejer som läser det här att banta sig till skellet?

2010-03-06 @ 00:13:23
Postat av: Sara

FAN vad duktig du är!!:) Beundrar dig som har så bra självdiciplin, dela med dig?? hehe;) Lycka till med viktnedgången!

2010-03-06 @ 01:00:46
Postat av: Li. ♥

det är helt rätt så som du säger gumman.. en failande helg kan inte stoppa oss från att vara ännu duktigare nästa vecka . ♥ ingenting kan stoppa oss nu . jag hade en rätt bad day igår.. men nu känns det ändå bättre.. för nu fick jag i mig det där sockret jag behövde så nu klarar jag mig en vecka till.. tror man måste få äta lite annars kommer det sabba veckan.. man får väl ha ett mål där man kan äta nån dag bara för att tappa elle göra sig av med det suget som finns.



hur gick det för dig igår då? ♥

2010-03-06 @ 08:08:53
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: elli

Fasiken vad grym du är! Vill också ha din självdiciplin asso "/ <3

2010-03-06 @ 14:52:20
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

HELVETE VAD DUKTIG DU ÄR BABE<3 SÅ DUKTIG ATT JAG MÅSTE SKRIVA MED CAPS LOCK FÖR ATT VISA HUR DUKTIG JAG TYCKER DU ÄR!!!!



Det är h&m´s egna märke- med andra ord h&m hahah;) det kostar runt 40kr tror jag. åååh det är helt sjukt porrigt haha:)

Men getdowndowndown du är helt underbar,underbar,underbar.:):)

Nej dom är inte så skinny;) dom har en liten väg kvar- men dom har kommit en liten bit:) Och det vet jag ju att dina med har söööötast.<3 Ha en toppen helg nu- och sa jag att du var helt fucking amazing duktig? annars säger jag det igen å igen. Jag är stolt gumman (du vet så där stolt som en mamma är när sitt första barn tar studenten)-

2010-03-06 @ 18:41:12
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: ch

åhh :) vilken bra dag du haft! bra jobbat!! :) ha en bra kväll! kram

2010-03-06 @ 21:58:22
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0