How depressing

Det är fredag. Nu är stunden snart här  då man borde ta på sig sin snyggaste partyklänning, dra på strumpbyxorna, högsta klackarna man har, sminka sig, använda favoritparfymen & känna sig snyggast i världen efter några drinkar på förefesten, för att sen ta en taxi in till stadens hjärta & gå på dom grymmaste klubbarna & dansa till housemusik hela natten lång, skratta, dricka & ramla hem vid 5 på morgonen tillsammans med kvällens förälskelse.

Men vad gör jag? Jag sitter & väntar på middag, osminkad & småsur. KUL menar jag.,
Bättre blir det inte av att jag sitter & nöter facebook som en & annan drog & helt plötsligt får se att en av mina närmsta vänner ska ut idag. & inte har frågat mig om jag ska med?! Inte för att jag skulle varit säker på att jag skulle gått med, men vafan, lite hyfs tack? Men det var ju fin stil, så kan man också göra som vän. Men när jag tänker efter, så jävla tighta är vi inte längre. Tydligen inte. biatch.

Som om inte detta vore nog så sitter jag & drar igenom alla partylåtar som man blir som mest taggad av. I gotta feeling, Sexy bitch, Hotel room, I know you want me, Tik Tok, You used to hold me. Plågsamt..

Maten... är inte klar än. Vad ska jag göra nu. Känner mig uttråkad till tusen. Va fuck ska jag göra.. Mamma bakar sockerkaka, fan.
Fan vad glad man kan vara, såhär på en fredagskväll! Hoppas ni har roligare än vad jag har ;)♥

ÅH..


Kommentarer
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. tack<3

ja det är det värsta som finns, speciellt som nu, när dom går bort alldeles för tidigt.. men jag får försöka överleva med hjälp av mina andra hundar:)

2010-03-19 @ 20:58:21
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0