Lööööve!

Tuuusen tack för alla era kommentarer! Ni är så gulliga hela bunten, ni är guld värda!
Alla ni som läser min blogg, kommenterar & peppar, det är ni som gör att jag orka fortsätta. För ibland känns det helt ärligt värdelööööst. Man får tankar som "är det verkligen värt det?" , trots att valet är LÄTT, så är det som man alltid försöker hitta ursäkter till atta äta allt onyttigt. Typ "nää men jag fick faktiskt VG på provet som jag tyckte var så himla svårt, värt att firas, med CHOKLAD!" Så gjorde jag jämt förr, men inte nu längre.

Idag i skolan så var det pizza. Vilken jävla fettoskola serverar pizza till lunch egentligen? Haaaallåå.. blodsockret går upp & går ner lika snabbt igen.
Men jag kände mig duktig & tog lite sallad, gurka & tomat istället. Kändes såå värt! Fast jag tycker det känns lite pinsamt. Typ ta tallrik & bricka & allt, sen går man bara förbi fettomaten & går till nästa bord & tar lite sallad. Känns som att alla tänker typ "eeeeh det ser inte ut som hon inte gillar pizza..." Man får såna sjuka tankar av detta så jag vet inte vad! Hade jag tagit maten så hade det kännts som att folk tycker att man borde dra ner på det. Vet att jag bara inbillar mig, allas tankar kretsar inte runt mig liksom, folk tänker säkert ingenting. Men det blir att man tänker så ändå, usch!

Kändes som att jag skulle svimma på vägen hem, bussarna var försenade till tusen & jag stod bara & väntade, väntade & det kändes som om benen skulle vika sig under mig. Men hem kom jag & nu sitter jag här med huvudvärk & kaffe.
Har ingen lust att äta överhuvudtaget. Är sjukt hungrig, men ingenting smakar gott. Vill inte ha nånting, ingenting, ingenting.
aja det ger sig..
Nu ska jag läsa era fina bloggar & lyssna gooe musik till det!

& heey grattis till den som orkade läsa hela denna romanen ;) CRED!


Favoritlåt just nu :)


Kommentarer
Postat av: keepquite

fan vad starkt av dig att klara det, med pizzan! typiskt en sån sak jag inte hade klarat just nu. och som du skrev, det är bara inbillning. folk är så upptagna med att kränga sin pizza så de har inte tid att titta på din portion ;)

good work huni!

2010-03-22 @ 15:17:53
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha.. Cred till mig - jag läste hela ;)

Vad märkligt att de serverar pizza.. Borde inte skolan vilja att eleverna ska äta hälsosamt? Starkt av dig att motstå! Men du kanske borde ätit någonting mer idag dock, med tanke på att du blev yr.. Glöm inte att ta hand om dig själv vännen!

2010-03-22 @ 18:12:56
URL: http://lunah.blogg.se/
Postat av: Jos

SV: Haha jaa, det är ju typ det enda man dricker :P bra ´jobbat idag!! :) skinny here we come

2010-03-22 @ 18:47:32
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: J

sv: tack så jättemycket!! åh det känns verkligen så himla härligt just nu:D



haha får ni pizza i skolan? men du kör ju rätt väg i alla fall med sallad istället! och jag känner igen det där med tankarna alltså. och det är jättejobbigt, men man får försöka inse att dom antagligen inte tänker något alls. haha man är ju ganska självcentrerad egentligen när man inbillar sig att alla tycker och tänker så mycket om MIG, när dom antagligen inte bryr sig ett jota:P haha men men bra jobbat igår förresten att du hamnade på minus!

och du vi älskar att läsa dina romaner!;D

2010-03-22 @ 20:13:21
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: dani

pizza serveras väl för att ELEVERNA önskar det? ;)

2010-03-28 @ 21:49:23
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0