PEPP! Dagen än så länge..

Fyy vilket trist väder det var imorse alltså. Regnigt & grått.. Riktigt tungt att dra sig upp ur sängen & komma iväg till skolan. Men nu på eftermiddagen blev det riktigt fint, solen lyser fortfarande starkt & det gillas! :)

Av nån anledning så var mitt korkade ex i skolan idag, mötte honom i korridoren & hejjade & så, inget märkvärdigt. Sen får jag ett sms "vad liten du har blivit på sistone, såå söt fortfarande :)" & det, mina vänner, det är PEPP! Inte för att det var han som sa det, vill inte ha något med han att göra alls, men att det märks blir man sååå glad av :) 
Nu vill jag bara krympa mer & mer & det ska jag också. Nu är jag såå peppad igen! Härligt! ;D
Dagen har varit bra hittils, lunchen i skolan bestod dock av korv i nån sluskig sås, (fettoskola nummer ett ni vet..), så vet inte alls hur många kalorier det var i, men tog inte alls mycket, mest grönsaker.

Sen gick jag hem från centrum istället för att ta bussen. Tog typ 30 minuter, gott!

Nu ska jag strax fixa något att äta till middag, får se vad man lyckas gräva fram. Jag är såå fantasilös, VAD ska jag äta? Blir gaaalen ;D
Hörs sen babes! ♥


Kommentarer
Postat av: linn

du är så duktig! äkta förebild:D:D

2010-03-23 @ 18:53:05
URL: http://mindremat.blogg.se/
Postat av: anna

åh grattis till smset :D fan vad kul. och vilken lyx du har som har sol iallafall, här har det regnat hela jäkla dagen :(



du har varit superduktig idag, ta med dig det tills imorgon. sov så gott <3

2010-03-23 @ 23:24:56
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0