Stand up straight little girl ,

Idag åt jag mitt sista mål mat vid 19-tiden. Skivat äpple med kanel & frysta björnbär. Gott & nyttigt tänkte jag.

En gammal vana man har är att gå runt i köket & kolla i alla skåp efter nåt fett, onyttigt & aptitdämpande. Kollar igenom kylen, frysen, alla skåp, sen kommer jag till kökets sista skåp.. Öppnar luckan, vad ser jag där? Ballerina kladdkaka.. Under mina dåliga dagar förra veckan så åt jag faktiskt dom, & god damn så goda dom är! Smälter i munnen.
Jag stod där vid köksskåpet & funderade på om jag skulle ta en eller inte.. satte mig i soffan & funderade ännu mer, är det värt det? Hur mycket kommer jag behöva träna för att få bort dom från min kropp? vill inte spy. Vill inte ha ångest. Men fan vad goda. Sen tog jag mig i kragen, satte mig här & läste era bloggar, alla kommentarerna & allt. Medans jag gick igenom era fina, motiverande bloggar fyllda med bilder på skinny förebilder så kände jag hur suget började försvinna. underbara ni ♥

Iställer för att ta dom jävla kakorna så tog jag mig en lååång dusch, gjorde peeling över hela kroppen, hårinpackning, sen smörjde jag in mig med bodyloation, målade naglarna & kollade på en romantisk snyft-film, såå härligt! & betydligt mycket nyttigare än att sitta & trycka i sig kakor ;)


Kommentarer
Postat av: skinnylove

duktig du är som stod emot!:) Stay strong

2010-03-05 @ 07:40:01
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0