SUUUUUG

Fyfaan så sötsugen jag har varit/är idag!! DÖÖÖÖÖÖÖÖR.,..
Det är fan det värsta, när man svullat socker en dag & sen nästa dag är sockersuget tillbaka fast 100 gånger värre. Fan, fan. fan.
& bara för att jag har gått runt & funderat på godis, om jag ska äta eller inte, så känns det som om jag blir hungrigare & hungrigare, magen kurrar mer än vanligt & det känns som om jag är helt tom, även när jag precis har ätit. Humöret är upp & ner.
Helt sjukt vad socker gör med kroppen egentligen. droger till max. fyfan.
Nä, men jag har inte tagit nåt idag iaf. Det finns godis här hemma, men nej jag ska inte.. Dessa tre dagar i början utan godis är det jobbigaste. När man kommit över dom, så försvinner suget, iaf för mig.
Men jag vill att det ska försvinna NU!

Får tänka på hur underbart det är att vakna på morgonen, ställa sig på vågen & se att man har gått ner, mycket. Istället för att som denna dagen ställa sig på vågen & de visar plus.. fyfan.
Imorgon SKA den visa minus!

Tjockisen som försöker knäppa sina byxor ger mig GROV ångest. Så vill vi väl ändå inte bli? - Nä, dåså! Sluta tänk på godis nu. Det är bara fetton som får såna här cravings..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh!! fan vad duktig du är!!! Jag vill egentligen inte dricka alkhol, fast det är något som gör att jag måste de, när jag är på fest! Känns som om det är mer fester nu än vad det brukar vara...Kommer ju bli ännu mer sen när studenten kommer:/ Men faan!! jag får svälta mig som fan på dagen och träna..så kan jag ju hålla kalorierna ändå;) får köra så! haha



Vad duktig du är som klarar att stå emot godiset!!!TAGGA

2010-03-17 @ 20:46:26
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är riktigt duktig som står emot! Inspirerad och taggad när nästa sötsugvåg anfaller mig :)

2010-03-17 @ 21:16:05
URL: http://ineedyourhelp.blogg.se/
Postat av: cherry

Åh ja det där suget är HEMSKT! och man blir ju aldrig av med det, men det är precis som du säger.. tre dagars regeln, tre dagar tar det sen försvinner det! Duktig du är som står emot, eloge till dig babe!! STAY STRONG, keep on fighting <3

2010-03-18 @ 15:56:16
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: danni

ät en apelsin? =) det mättar

2010-03-24 @ 13:01:28
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0