Svar

Anonym om Dagens intag 12/3:
jag har en fråga.. jag har 3 kilo kvar att gå ner innan sommaren :( kommer jag hinna det tror du om jag kämpar????

Svar: Jag tror definitvit att du kan gå ner 3 kilo innan sommaren! 3 kilo är inte så mycket & det är fortfarande ungefär 2,5 månader kvar innan sommaren.
Beror ju mycket på hur du äter just nu, men om du drar ner eller slutar äta godis, läsk, chips & annat sött/fett & samtidigt rör på dig mer än vanligt så kommer det gå galant! Promenader bränner fett & är den bästa träningen enligt mig :)

Anonym om Dagens intag 12/3:
jag vill gå ner 5 kilo innan jag åker utomlands om 6 veckor. Jag äter ungefär lika många kcal per dag osv... undrar bara hur fort du går ner av dethär? är 5 kg på 6 veckor möjligt?

Svar:
Hur många kalorier äter du per dag & hur mycket tränar du?
Jag äter ungefär runt 500 kcal per dag, sen försöker jag göra mig av med allt, genom att röra på mig & det funkar för mig! Just nu kör jag stenhårt på dethär med maten. Jag äter inte snabba kolhydrater,  inga feta såser, inget godis, chips & sånt. Utan mest grönsaker, frukt, soppa, vitt kött osv. Äter ingenting efter klockan 18:00 & dricker mycket vatten & pepsi max hehe.. Bara denna veckan så har jag gått ner ca 3 kilo, så det funkar verkligen bra för mig :)
Såklart beror det ju på hur mycket du väger nu & vilken kroppstyp du har. Men tror säkert att du kan klara av 5 kg på 6 veckor, bara du förbränner fler kalorier än du får i dig, det är det bästa råd jag kan ge =) Lycka till!

Adda gärna min msn om ni har fler frågor :) [email protected]


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Klart det är möjligt att det går att gå ner 5 kg på 6 veckor, när jag höll på att gå ner i vikt förut gick jag ner 5 kg på två veckor, om det är så bra ja det är ju en annan fråga :P

2010-03-14 @ 13:08:12
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: danni

är det tre kg fettvikt du har gått ner?



och du, får man adda även om man inte har frågor? :(

2010-03-20 @ 20:51:14
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0