Usch

Gjorde mat åt lillebror förut. Stekta hamburgare skulle han ha. Gjorde maten till honom, sen får jag tanken, jag kanske ska göra till mig med, unna mig lite det är ju ändå fredag..?
Sagt & gjort så satt jag & åt en hamburgare med bröd, gurka, sallad, lök, ketchup som allt som allt blev 440 kcal.
Efteråt tänkte jag bara nej... nej,nej,nej vad håller jag på med?
Trots att jag åt våfflan igår så hade jag gått ner ett halv kilo idag. Min kropp gjorde allt den kunde för att förbränna skiten & hur tackar jag den? Jo men visst, jag stoppar i mig nåt ännu fetare.
Sitter här & förstör allting genom att äta en sån kaloribomb som en hamburgare. En hamburgare som har så många kalorier i sig som jag brukar äta per dag.
Ångesten tog över & återigen stod jag över toaletten & mådde skit.
Aldrig mer, aldrig mer.

 

Nu ska jag ta mig en dusch & hoppas att det känns bättre efter det.

Kommentarer
Postat av: keepquite

men du? :) alltså antagligen vill du inte höra det, men ibland får man. ibland får man unna sig. du har ju varit så duktig nu så att det är okej. och, den enda onyttiga är ju egentligen brödet & ketchup. som sagt, ibland får man. <3

2010-03-26 @ 19:29:34
URL: http://keepquite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0