Dagens intag 18/5

Frukost:
Lättyoghurt - 45 kcal

Lunch: -

Middag:
1 dl köttfärssås - 94 kcal
Knäckebröd - 140 kcal
Bregott - 27 kcal

Kvällsmat:

Knäckebröd - 140 kcal
Bregott - 27 kcal
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Totalt: 487 kcal

Ut:

Promenad 20 min + 88 kcal
Shopping 60 min  + 189 kcal

Allt som allt: 210 kcal

Haha aa men fint. Känns konstigt att räkna förbrända kalorier genom shopping hahah. Men det tar ändå lite på krafterna att springa runt inne i Nordstan & trängas bland folk, prova kläder, spinga från affär till affär osv. haha. jaja.. Helt okej dag hursomhelst! Lite mycket knäckebröd kanske :S Men det är sååå gott. Knäckebröd med sesamfrön på, to die foooor höhö. Men imorgon blir bättre iaf :)

Såå söt bild:)


Kommentarer
Postat av: Lola

ÅH jag knarkar sönder sesamfrön ;O nu vet jag inte om du menar att det var sesamfrön på mackan redan eller om du strödde på själv men jag brukar alltid strö på linfrön & sesamfrön på mina mackor och..allt.

Hoppas det går bra för dig idag :)

2010-05-19 @ 10:04:38
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/
Postat av: danni

väntaväntavänta NOOORDSTAN? så du bor i göteborg alltså? ;D

2010-05-26 @ 09:30:53
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0