Äpplen

Nu räcker det. Från & med imorgon så kommer jag börja med min gamla äpplediet igen. Får se hur länge det går, men ska försöka hålla det ett tag så att jag går ner. Står nämligen stilla & pendlar upp & ner hela tiden, har en siffra på vågen som jag inte klarar av att komma under, så nu blir det såhär!
Så nu kör jag all in på äpplen! Tänker dock äta ett mål vanlig mat om dagen om det kör ihop sig eller om jag ska ut & äta med nån vän eller nåt liknande.
Är ju bara ca två månader kvar till sommaren.. Vill vara nöjd!! :) kööööör nu


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!

Jag satt och surfade runt lite på internet om viktminskning och sötsug och hamnade då här inne på din blogg. Jag har nu läst många av dina inlägg och jag känner mig sjukt peppad på att gå ner i vikt tack vare bilder men även dina peppande ord. Ditt inlägg om hur man ska stå emot sötsuget har jag sparat och råden ska jag verkligen följa.. precis som att jag kommer följa din blogg!



Sommaren är snart är, nu kör vi ;)

2012-04-03 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0