Nu blir det andra bullar

Nu är det en ny start. Nytt år, nya fräscha tag.
Jag vill gå ner mer i vikt. Surprice..? Sitter hemma i soffan med en stor godispåse & mår illa. Innan jag köpte godiset så lovade jag mig själv (för 100:e gången) att jag ska köra ALL IN på måndag! Detta betyder först & främst Inget godis eller sötsaker, dra ner extremt på kolhydratintaget & bli lika duktig som jag varit tidigare. Tänker också gå ut på PW varje dag, MINST 30 minuter!
Känner mig så fet & ful så jag skäms. Skäms att se mig själv i spegeln. Skäms att vara mig. Vill verkligen göra en ändring nu, & det ska jag!!
Tänker gå in & skriva här några gånger i veckan så att man känner sig lite mer motiverad & "uttittad" , om någon läser dvs?
Jaja, på måndag då alltså. Jag vill vara förberedd, tänker låta mig själv äta mitt godis idag. För jag VET att det kommer dröja tills denna tjej stoppar en godisbit i munnen igen.
Nu jävlar kör vi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0